Napište nám

Půjčovna AUDIGO


  FAQ

› služba Půjčovny je zatím dostupná pouze pro zákazníky v ČR

› není možné kombinovat Půjčení a Prodej nového kusu

(vy vrátíte půjčené zboží, my vrátíme kauci, Vy objednáte klasicky nový kus)

› není možné zařazovat do Půjčovny zboží dle přání zákazníků

(dle možností se snažíme nabídku rozšiřovat sami co nejvíce)

› sluchátka zkoušejte pouze jen v nekuřáckém prostředí s pokojovou teplotou a přiměřenou vlhkostí

› in-ear sluchátka před navrácením očistěte od ušního mazu

 

 

› služba zapůjčení sluchátek je u prvních dvou zapůjčení ZDARMA

› při třetím a dalším zapůjčení může být účtován poplatek 2.000 Kč
(bude odečten při vracení zálohy za sluchátka)

› o případném poplatku budete informování mailem před odesláním zboží od nás

› při realizaci objednávky do 30 dnů od zápůjčky bude poplatek vrácen
(objednané zboží musí cenově zhruba odpovídat zápůjčce)

› doprava objednaného zboží k Vám stojí 200 Kč

(v případě více drahých položek zásilku rozdělíme na 2 - 3 balíky á 200 Kč)

› zapůjčené zboží je možné platit pouze Převodem

› při zapůjčení je nutné uhradit cenu sluchátek uvedenou u dané položky v eshopu

› po vrácení zapůjčeného zboží Vám celou částku bez poštovného
a případného poplatku za opakované zapůjčení zboží vrátíme na účet,
ze kterého byla uhrazena

› lhůta pro vrácení částky je 14 dní

› zapůjčené zboží není dovoleno jakkoliv upravovat. Zápůjčka slouží výhradně k testování produktu "tak jak je" a jakékoliv poškození zboží bude zpoplatněno, nebo může být také odmítnuto. 

 

 

› lhůta pro odeslání zboží zpět je 5 kalendářních dní od jeho přijetí

› konkrétní termín pro odeslání zboží zpět najdete v mailu, který vám odešleme v den expedice zboží

› pokud k Vám tedy zboží dorazí např. ve středu, odeslat zpět ho musíte nejpozději v pondělí

› vychází-li odeslání na víkend nebo svátek, odešlete zboží nejbližší pracovní den po víkendu nebo svátku

 

 

› zboží Vám doručí služba GLS

› zboží před odesláním vždy kontrolujeme a expedujeme pouze funkční vzorky

› případné závady po přijetí proto ihned ohlaste na info@audigo.cz

› při odesílání zpět použijte stejné obaly, ve kterých zboží odesíláme my

› pro doručení zpět k nám preferujte služby České pošty, PPL a GLS

› podmínka je doručení na naši adresu, ne na Parcelshop apod.

› po předchozí e-mailové domluvě je možné vrátit zboží také osobně v Brně

› za přepravu zpět a pojištění zboží odpovídá zákazník (odesílatel)

› doporučujeme proto balík připojistit dle hodnoty zásilky

  

Kam odeslat balíček s vraceným zbožím

Empetria s.r.o. - Půjčovna
Jana Babáka 11 - budova C
612 00 Brno

Zboží je možné po předchozí e-mailové domluvě vrátit také osobně.
Bez předchozí domluvy není možné balíček převzít!

 

 

Audigo, 2021